YAY, IT'S WORKING ! :D

hello folks :]
nu funkar bloggen igen ! :D i'm so happii :3 just nu sitter jag vid pappas skitdator och stör mig totalt på ett stort sjökort ... *puttar bort det så att det ramlar ner på durken* ;)
oh yeah ... i'm having the most boring time >.> fick just veta att loli-chan kanske inte kmr komma hem så tidigt som vi andra hade planerat så vi får nog vänta ännu längre med att spela in filmen ... bara inte lilla toti-chan blir för ledsen *klappa på huvudet* >:3
JAG VILL TILL ENGLAND ! dumma emma, jag ville ju följa ! :'< jag vill:
¤ ha pengar :o
¤ komma hem (a)
¤ kunna rita -.-'
¤ bli smalis :D
¤ sova ;)
¤ vara vaken :p
& massa mer xd
silly cloti-chan ! xd

gtg, mami & papi vill ha hjälp med att få fast båten xd

cheerio och själviska hälsningar från eran cloti-chan ! :3

 


Kommentarer
Postat av: toti bajs onee-chan

DUMMA BAJS LOLLO D: Meeen.... du är redan smalis och du kan redan rita O.O

2010-08-03 @ 11:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0