igår, hihi.

tjaaa, ligger i en soffa med elina justnu, hon har sötaste rosa pyjamasen med gröna små grodor på ... LOVE it ! men ialf, kanske ska berätta om igår, haha. dt började med att vår klass antagligen skulle till sthlm ... trodde att dt skulle bli skit tråk, men aja, vi gick till stationen & åkte iväg. tågresan tog ... vanlig tid, HAHA xd när vi kom fram så stack vi till östasiatiska museet & kollade på mojs, TRÅKIGT ! :ö sen skulle vi gå & käka, jag var nt hungrig så jag beställde en chokladshake, yummie ! :D men den dryga tjejen i kassan typ glömde bort att jag & johanna skulle ha mat och allt ... jävla maria :/ efter att vi hade ätit så var dt typ slut för dagen, så jag, johanna, hampus, adrian, micke, algot & calle kollade på NK's julskyltning & stack sen till gallerian. tappade felicia vid rulltrappan och calle + hampus inne på clasohlssons, dom bara stack ... :ö så resten av vårt lilla gangstagäng stack först till gamestop & sen till gina, då bestämde killarna sig för att dom skulle prova kläder, haha xd men då stod dt ngn tjej där & skulle kolla vad man hade med sig, PINSAMT xd men mer pinsamt för johanna sen när hon råkade öppna draperierna till ett provrum, ;) när killarna hade provat kläder så ... skitsamma, pallar nt skriva mer, folk drygar här, så ah, vi hade fett kul ialf xd ... damn vad långt dt blev, ciao ! <3

Kommentarer
Postat av: johanna

kortare än mitt;) haha :Ö

2010-12-20 @ 20:19:19
URL: http://wearetheworldsgreatest

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0