ny blogg, bajskorv ! :D

helluws :D

var tvungen att fixa ny blogg, ville heta cpbarn men det fanns redan ... fan vad konstigt :] xd
ialf så, sitter vid en skit jobbig dator vars spaceknapp är helt seg >.<'' riktigt störd blir man på den asso, får typ ryck i tummen varje gång jag ska ha ett simpelt mellanrum :'< stackars mig.
är just nu i stensund med emma & micke, går en segelkurs men än så länge har vi inte seglat ngt xd hoppas vi får göra det sen ... ULTRADAMP ! >:D
har blivit "brun", fast egentligen kan jag inte bli det ... så har kommit fram till att det är ngn skum sorts konstig fakesolbränna ;) röd är jag i alla fall ... stackars mig.
emma sitter bredvid mig och kollarpå ngt jävligt skumt program :o och jag orkar inte fråga vad det är, för dt ären läskig tant som kollar på mig x'D och jag är rädd för läskiga tanter :]
JAH, det här inlägget blir skömt :> har precis läst emmas weebly och hon gör typ inga smilar så ah ... jag blir lite influerad av henne och vill skriva med punkt & allt ! :o stackars mig.
det är synd om mig alltså :D

SAKNAR ALLA SOM ÄR ... HEMMA xd

baiibaii från cloti-chan >:'3


Kommentarer
Postat av: toti-chan

MEN JAG DÅ! Saknar du inte mig :( <333?

2010-06-28 @ 19:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0